Lid worden?

Een partij valt of staat bij het aantal leden.We zijn er dan ook heel trots op dat ons ledenaantal nog steeds groeit. Niet alleen in aantal, maar ook in diversiteit. Bij D66 komen mensen met allerlei achtergronden en interessegebieden bij elkaar. Een ding hebben ze gemeen. Ze hebben een positieve en open blik op Nederland, Europa en de wereld en werken aan een duurzame en welvarende toekomst.

Ook in Roosendaal is de D66 afdeling langzaam groeiende, maar we blijven altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe leden. Mensen die zich misschien politiek in willen zetten, en deel willen nemen aan de fractievergaderingen op maandagavond. Echte campagnetijgers, die nu al zin hebben om in 2022 de deuren langs te gaan. Mensen die graag een debatavond, politiek café of interessante lezing willen organiseren. Maar ook die mensen die alleen hun steun willen bekennen aan D66 Roosendaal. Iedereen is welkom!

Vind je het leuk om hier een bijdrage aan te leveren, in welke vorm dan ook? Vul het aanmeldformulier in en neem een kijkje in de keuken van de meest vooruitstrevende, positieve en energieke partij van Nederland.

Aanmeldformulier

Laatst gewijzigd op 9 juli 2019