Contact

Heeft u een vraag of suggestie? Wilt u in contact komen met D66 Roosendaal? Hier vindt u onze contactgegevens.

Fractie

Over het algemeen vergadert de fractie op de maandagavond vanaf 19:30 uur in het Fractiehuis op de Bloemenmarkt 12 in Roosendaal. Deze vergadering is openbaar voor D66 leden. Wil je langskomen of meedenken, je bent van harte welkom! Een mailtje naar A. Raggers volstaat!

Kandidatenlijst Gemeenteraadsverkiezingen 2018

De leden van D66 Roosendaal hebben de kandidaten gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.  Als afdeling zijn we gelukkig met deze lijst enthousiaste, capabele kandidaten waarmee wij de verkiezingen tegemoet gaan. Graag stellen wij bij dezen de eerste 6 kandidaten aan u voor: Alex Raggers, huidig Fractievoorzitter en Lijsttrekker …

Bestuur

Het bestuur van D66 Roosendaal bestaat momenteel uit vier enthousiaste Roosendalers. Hier vindt u meer informatie over de bestuursleden.

Lid worden?

Wilt u actief worden binnen D66 Roosendaal? Of op afstand de idealen van D66 steunen? Word dan nu lid!